[institut] Obavestenje o minisimpozijumu (fwd)

Odeljenje za mehaniku mehanika at turing.mi.sanu.ac.rs
Thu Oct 13 20:21:24 CEST 2016

Poštovane kolege,
Čast mi je da vas pozovem da prisustvujete Minisimpozijumu "Non-linear
dynamics with Applications in Engineering Systems", koji 26. oktobra
organizujemo ja i koleginica dr Mirjana Filipović iz Instituta Mihajlo
Pupin, a u okviru projekta OI 174001, sa ciljem predstavljanja rezultata
projekta i saradnje sa drugim projektima.Takođe, ovim putem vas molim da
prosledite informaciju o Minisimpozijumu članovima koji prisustvuju
sednicama Odeljenja za mehaniku, čiji je termin nakon završetka
Minisimpozijuma koji organizujemo.
U prilogu je Program Minisimpozijuma koji će biti održan u sali na prvom
spratu u zgradi Instituta, od 10.30 do 18.00 sati. Program je dostupan i
na
linku: http://www.mi.sanu.ac.rs/novi_sajt/research/conferences/Program-Minisimpozijum_26.10.2016.pdf

Hvala unapred!
S poštovanjem, Ivana Atanasovska