[institut] monografija

Mirko Nagl mirkonagl at yahoo.com
Tue Feb 7 07:53:45 CET 2017

Поштоване колеге,

драго ми је обаветитиВас да ће се Републичко такмичење основних школа бити одржано у Шапцу од 7. до9. априла 2017. у ОШ "Николај Велимировић".

Републички семинар занаставнике физике од 11. до 13. маја 2017. у хотелу Слобода у Шапцу и део уШабачкој гимназији!

Град Шабац јеобезбедио котизације за све наставнике физике из Шапца у износу од 5000 динара!

Управни органиПодружнице ДФС-а Мачванског округа обавиће разговоре и са другим самоуправамаокруга, а и шире (Рума, С. Митровица, Нови Сад...) да следе пример Шапца и даза своје наставнике плате котизације!

Надам се да ће Васвест обрадовати и да ћете узети учешће у реализацији догађаја било каоорганизатори, учесници, аутори, кооаутори радова и сл.!

У сврху горенаведеног планирано је да се изради монографија са радним називом"Физичари Шапца" и надам се да ћете у том делу дати свој допринос.Намера ми је обухватим период од 100 година уназад, тако да ми је свакаинформација о наставницима и њиховим биографијама веома важна!

 Шаљем Вам раднуверзију коју ћете ми попунити (верзија коришћена за израду лексикона јеИздавачке куће Клеет, пример мој ЦВ или темплејт за СЕ, формална биографија додве стране, посебно слика у јпег-у, 3,5*2,5 цм, резолуција 300 дпи, фонт Тајмс11 без прореда), као и занимљива прича из гимназијских дана или мотиви застудирање до једне стране! Све проследити на овај мејл. Веома ми језначајно ако се сетите Ваших колега и за њих урадите слично или у неком другомоблику који ће их на сличан начин представити (ту превасходно мислим напреминуле колеге, а за које сте Ви на неки начин везани).

 Уколико знате мејловеколега расутих по свету, такође их контактирајте или их пошаљите мени!

Молим Вас да посаосхватите озбиљно, јер је рок релативно кратак за такав пројекат! Такође, ценићуВаше сугестије и предлоге.

Срдачан поздрав,

др Мирко Нагл, проф.

 П.С. Критеријуми заМонографију је да сте завршили физику и да сте рођени на подручја Града Шапцаили да нисте, али сте предавали у неким школама или њиховим издвојенимјединицама са подручја Града.

 Очекујем попуњенеобрасце и остале пропратне материјеле до краја распуста у фебруару, односно 15.03.2017.

 Срдачан поздрав, др Мирко Нагл, проф.
Шабачка гимназија,
Масарикова 13, Шабац
моб.+381(0)653348834