[institut] Minisimpozijum "Kontaktna mehanika: Teorija i primene", 14.mart 2017. u MI SANU (fwd)

Odeljenje za mehaniku mehanika at turing.mi.sanu.ac.rs
Thu Mar 9 10:19:12 CET 2017

Postovane koleginice i kolege,

na molbu koleginice Ivane Atanasovske prosledjujemo vam poziv i
obavestenje o predstojecem Minisimpozijumu.

********************

Postovani,

Molim Vas da prilozeni Poziv/Program prosledite clanovima Odeljenja za
mehaniku MI SANU.

S postovanjem,
Ivana Atanasovska

%%%%%
Postovani/a,

Obavestavam Vas da ce se u okviru aktivnosti na Projektu OI174001 u
Matematickom institutu SANU, 14.marta odrzati Mini-simpozijum "Kontaktna
mehanika: Teorija i primene", sa predavacima iz zemlje i inostranstva.
Organizatori:
dr Ivana D. Atanasovska, Prof. Katica R. (Stevanović) Hedrih i Prof.
Radivoje M. Mitrović

Program ovog Mini-simpozijuma dostupan je na website-u Matematickog
instituta SANU, na link-u:
http://www.mi.sanu.ac.rs/novi_sajt/research/projects/minisimpozijum_14.03.2017.pdf.

Takodje, link mozete pronaci i u Kalendaru na sajtu MI SANU.
(http://www.mi.sanu.ac.rs/novi_sajt/news/calendar.php.)

Bice nam veoma drago da prisustvujete ovom Mini-simpozijumu i kreativnim
diskusijama doprinesete njegovom radu.
Nadamo se da cete nam uciniti cast i odazvati se nasem pozivu.

Molim Vas da informaciju prosledite Vasim kolegama i saradnicima.

Ispred organizatora,
Ivana Atanasovska
%%%%%

--
dr Ivana Atanasovska, Associate Research Professor
Mathematical institute SASA
iatanasovska at mi.sanu.ac.rs
iviatanasov at yahoo.com
+38169-222-1317