[institut] Humanitarna akcija

Aleksandar Bogojevic alex at ipb.ac.rs
Wed May 17 15:54:20 CEST 2017

Поштовани колега Јовановићу,

Желим да похвалим Ваш труд везан за успешно осмишљавање и организовање текуће хуманитарне акције.

Велика ми је част што су акције овог типа покренуле дух дародавства и солидарности на Институту за физику. Честитам Вама и свим колегиницама и колегама који су учествовали у акцији прикупљања пара за 9 коза за сиромашне породице са Косова и Метохије.

Институт за физику ће из сопствених средства са великим задовољством заокружити ову акцију обезбеђивањем средстава и за десету козу, о чему сам управо обавестио и Одељење за рачуноводствене послове. Обавеза наше институције је да, у складу са могућностима, подржи овакве племените иницијативе појединаца.

Са поштовањем,

ДИРЕКТОР ИНСТИТУА ЗА ФИЗИКУ
др Александар Богојевић

Dr Aleksandar Bogojevic, Director