[institut] opasne materije i otpad

Miomir Erdeljanovic minja at ipb.ac.rs
Wed Jun 20 14:59:17 CEST 2018

Poštovane koleginice i kolege,

U toku je izrada evidencije o potencijalno opasnim materijama i otpadu
koji se nalazi u Institutu, a treba da se uklone na bezbedan i zakonom
predviđen način. Molim vas da me informišete da li posedujete takve
materije kako bi smo rešili ovaj problem. Osim onih materija i
hemikalija za koje znate da spadaju u ovu grupu, navedite da li imate i
stvari koje sadrže azbest, električne i elektronske proizvode, razna
ulja, akumulatore, baterije, gume...a kojih želite da se oslobodite.
Koleginice i kolege koje su mi već dostavile ove podatke ( lab. za
čvrsto stanje, lab. za neravnotežne procese i fotonika) ne treba da mi
ponovo šalju tražene informacije.

S poštovanjem,

Miomir Erdeljanović,

Sekretar IFa