[institut] ambalaza za tehničke gasove

Miomir Erdeljanovic minja at ipb.ac.rs
Tue Jun 26 14:09:44 CEST 2018

Poštovani saradnici,

U prilogu vam šaljem dopis sa IOS dokumentom iz koga se može videti
koliko boca za tehničke gasove duži Institut. Kako ste mi do sada više
puta ukazivali na netačnost podataka kojima raspolaže Messer, molim vas
da pogledate ovaj spisak i da mi prijavite koje boce su kod vas, a koje
su možda neupotrebljive i bespotrebno se plaća zakup za njih. Predlažem
da se koliko sutra oformi stručna komisija koja će utvrditi tačnost
prikupljenih podataka.

Naravno, ovaj mejl se odnosi samo na laboratorije koje u svom radu
koriste tehničke gasove.

Pozdrav,

Miomir Erdeljanović,

sekretar IFa