[institut] PLAN RADA ZA 2020.

Aleksandar Bogojevic alex at ipb.ac.rs
Thu Dec 5 10:43:02 CET 2019

Поштоване колегинице и колеге,

У току је попуњавање података за МПНТР везаних за План рада Института за 2020. Да вас подсетим, на основу овог документа ћемо добити финансирање у 2020. години као првој години имплементације институционог финансирања.

За попуњавање наведеног документа су ми, између осталог, потребне следеће улазне информације од руководиоца сваке од наших истраживачких лабораторија:

1.     Опис планираних истраживања и очекиваних резултата лабораторије
2.     Планирано учешће у научним скуповима, мобилности, студијским боравцима (Ставите * испред активности у којима је Институт домаћин)
3.     Опис планиране научне сарадње (међународна сарадња и пројекти, сарадња и пројекти са привредом, сарадња са другим академским институцијама, реализација програма других министарстава и организација)
4.     Планирана наставна активност (организовање и извођење наставе, менторство, учешће у комисијама за дисертације)

Напомињем да попуњавамо формулар МПНТР задате структуре, формата и обима. Конкретно, за свако од питања на које одговарамо укупно имамо 8000 карактера простора. У просеку, ово изађе на 40 карактера по истраживачу по питању, што и није пуно... Дакле, од руководиоца тражим да ми пошаљу нешто више материјала (али не битно више) и да јасно назначе своју процену редоследа важности ставки. Материјал који достављате треба да буде чисти текст (српски текст на ћирилици, референце  и сл. нормално на енглеском ) без табела или икаквог форматирања

Ради комплетности, молим вас да (пратећи сличну структуру) доставите и приказе реализованих активности у 2019. години (аналогне податке по питањима 2, 3 и 4).

Молим да ми тражене податке доставите најкасније до краја радног дана у понедељак 9.12.2019. године. Напомињем, подаци су потребни само за лабораторије, не и за центре изврсности.

Са поштовањем,

ДИРЕКТОР ИНСТИТУТА ЗА ФИЗИКУ
Александар Богојевић

Dr Aleksandar Bogojevic, Director
Institute of Physics Belgrade
National Institute of the Republic of Serbia
Pregrevica 118, 11080 Belgrade (Zemun), Serbia
http://www.ipb.ac.rs/