[institut] Plan rada NIO za 2021. i Izvestaj NIO za 2020. godinu

Aleksandar Bogojevic alex at ipb.ac.rs
Fri Dec 11 11:54:09 CET 2020

Поштоване колегинице и колеге,

МПНТР је управо покренуло процедуру попуњавања докумената везаних за План рада НИО за 2021. и Извештаја НИО за 2020. годину.
Да вас подсетим, на основу ових документа ћемо добити институционо финансирање у 2021. години.

Као што знате, План рада смо слали прошле године, у првој години имплементације институционог финансирања (с тим што смо прошле године имали скоро месец дана дужи рок за попуњавање).

На жалост, рокови су ове године ИЗУЗЕТНО КРАТКИ - План рада морамо доставити за 10 дана (21.12.2020), а Изветај о пстигнутим резултатима у овој години морамо доставити одмах после нове године (05.01.2021).

За попуњавање ових докумената су ми, између осталог, потребне следеће улазне информације од руководиоца сваке од наших истраживачких лабораторија:

1.     Опис планираних истраживања и очекиваних резултата лабораторије

2.     Планирано учешће у научним скуповима, мобилности, студијским боравцима (Ставите * испред активности у којима је Институт домаћин)

3.     Опис планиране научне сарадње (међународна сарадња и пројекти, сарадња и пројекти са привредом, сарадња са другим академским институцијама, реализација програма других министарстава и организација)

4.     Планирана наставна активност (организовање и извођење наставе, менторство, учешће у комисијама за дисертације)

Напомињем да попуњавамо формулар МПНТР задате структуре, формата и обима. Конкретно, за свако од питања на које одговарамо укупно имамо 8000 карактера простора. У просеку, ово изађе на 40 карактера по истраживачу по питању, што и није пуно... Дакле, од руководиоца тражим да ми пошаљу нешто више материјала (али не битно више) и да јасно назначе своју процену редоследа важности ставки. Материјал који достављате треба да буде чисти текст (српски текст на ћирилици, референце  и сл. нормално на енглеском ) без табела или икаквог форматирања.

5.     Пратећи сличну структуру доставите ми и приказе реализованих активности у 2020. години (аналогне податке по питањима 2, 3 и 4)

6.     Доставите библиографске податке (по категоријама) свих објављених радова (и патената) у 2020. години

Прошле године сам вам послао готово идентична упутства. На жалост, скоро без изузетка сам добио вишеструко дуже одговоре од тражених. Скраћивање текстова изискује јако пуно рада и времена са моје стране. Такође, увек постоји могућност да се ту не испоштују ствари које ви сматрате приоритетима.

Молим да тражене податке доставите најкасније до краја радног дана у среду 16.12.2020. године. Напомињем, подаци су потребни само за лабораторије, не и за центре изврсности или акредитоване лабораторије. Важна напомена: потребно је да (за разлику од прошле године) сви пошаљете прилоге у истом формату - Word документ sа насловом: Naziv Laboratorije у прилогу писма који sваки од руководиоца у задатом року шаље на адресу kabinet at ipb.ac.rs <mailto:kabinet at ipb.ac.rs>

Са поштовањем,

ДИРЕКТОР ИНСТИТУТА ЗА ФИЗИКУ
Александар Богојевић

Dr Aleksandar Bogojevic, Director
Institute of Physics Belgrade
National Institute of the Republic of Serbia
Pregrevica 118, 11080 Belgrade (Zemun), Serbia
http://www.ipb.ac.rs/ <http://www.ipb.ac.rs/>