[institut] krsenje zabrane o pusenju

Miomir Erdeljanovic minja at ipb.ac.rs
Thu Feb 20 12:36:34 CET 2020

Poštovane koleginice i kolege,

U poslednje vreme sam u nekoliko navrata dobio obaveštenje od službe
obezbeđenja da se na prvom spratu zgrade Instituta oseća duvanski dim.
Ovo je posebno izraženo u popodnevnim i večernjim časovima.

Želim da vas podsetim da je zabrana pušenja u radnom prostoru naša
zakonska obaveza, a isključivanje detektora za dim u kancelarijama
predstavlja bezbednosnu opasnost. Sve navedeno podleže propisanim
(prilično ozbiljnim) kaznama kako za Institut, tako i za počinioce.
Molim da se ovaj problem hitno reši. U suprotnom, služba obezbeđenja
i služba za bezbednost i zdravlje na radu i protivpožarnu zaštitu će
dobiti ovlašćenje da uđu u same prostorije i provere stanje i
detektore.

Hvala vam na razumevanju. Siguran sam da će te ovu informaciju ozbiljno
shvatiti. Suprotno ponašanje može naneti ozbiljne posledice
pojednicima i našoj kući. Institut zaista velika sredstva izdvaja za
bezbednost i zdravlje na radu, a posebno za protivpožarnu zaštitu,
što sve podleže inspekcijskim proverama nadležnih službi.

Sekretar Intituta za fiziku