[institut] PROMIS

Aleksandar Bogojevic alex at ipb.ac.rs
Tue Mar 3 14:53:44 CET 2020

Поштоване колегинице и колеге,

Изашла је финална листа позива за ПРОМИС пројекте. Четири пројекта са Института су добила финансирање,
чиме смо (опет) најуспешнија институција у научном сектору.

Моје честитке свим истраживачима на овим пројектима, а посебне честитке руководиоцима:
Горану Исићу, Александру Крмпоту, Јакши Вучичевићу и Ненаду Лазаревићу.

Још више ме радује то што наша кућа има капацитет да сваке године понови овакав успех.
Дакле, угрубо успех је следећи: ми чинимо 1% истраживача, добили смо 7% пројеката а повукли око 10% укупног буџета.
На добитницима пројекта је да покажу да ће ово додатно финансирање у наредне две године преточи у још  већи пораст
научних постигнућа.

Још једном, велике честитке свима. Очекујем да се ово понови у будућим позивима.

Са поштовањем,

ДИРЕКТОР ИНСТИТУТА ЗА ФИЗИКУ
др Александар Богојевић

Dr Aleksandar Bogojevic, Director
Institute of Physics Belgrade
National Institute of the Republic of Serbia
Pregrevica 118, 11080 Belgrade (Zemun), Serbia
http://www.ipb.ac.rs/