[institut] mobilna telefonija - usluge rominga

Igor Smolic igor.smolic at ipb.ac.rs
Wed Jul 7 16:01:47 CEST 2021

Poštovane koleginice i kolege,

Obavešteni smo od operatera mobilne telefonije A1, sa kojim Institut ima
potpisan ugovor, da pojeftinjenje usluga u romingu o kojim se ovih dana
pisalo u medijima ne važe za biznis pakete koje mi koristimo.
U dogovoru i na predlog operatera, a po odobrenju rukovodstva Instituta,
na svim službenim brojevima u petak će biti ukinute sve usluge u
romingu. Ovo se čini kako bi se izbegli dodatni troškovi, a koji
povremeno i nenamerno nastaju kod nekih korisnika. Ukoliko se neko od
Vas nalazi, ili znate da se nalazi, na službenom putu ili će mu u
budućnosti biti neophodno da koristi službeni telefon u inostranstvu,
potrebno je da mi na mejl pošalje broj telefona na kojem je potrebno da
se usluge rominga ponovo omoguće.

Ukoliko planirate da koristite dodatne pakete za prenos podataka u
inostranstvu, potrebno je da nedelju dana pre aktivacije takvog paketa
(u ponudi su paketi od 1GB, 3GB i 5GB) mejlom zatražite odobrenje od
direktora Instituta, a mene stavite u CC. Mejl treba da sadrži državu u
kojoj planirate da koristite ovakvu uslugu, period korišćenja i veličinu
paketa. Po dobijanju odobrenja, ja ću obavestiti operatera da se
aktivira odgovarajući paket.

Srdačan pozdrav,
Igor Smolić

--