[institut] Писмо директора (29.09.2021.)

Aleksandar Bogojevic alex at ipb.ac.rs
Wed Sep 29 10:21:01 CEST 2021

Поштоване колегинице и колеге, драги пријатељи,

Као што сте упознати, епидемиолошка ситуација изазвана пандемијом Ковид-19 се и даље не смирује. Шта више, јуче смо у земљи имали максималан број заражених у једном дану од почетка пандемије.

Не би ме изненадило да ускоро буду донете строжије мере заштите, но у овом тренутку још нисмо добили званичне информације о пооштрењу обавезујућих мера. Имајући то у виду Институт за физику за сада неће мењати услове најављивања и долазака запослених и гостију, као и важеће мере социјалног дистанцирања током боравка на Институту.

Ипак, желим да вас све подсетим да ситуација постаје сложенија и да је неопходно да обратимо додатну пажњу на очување здравља свих нас и наших породица. Мислим да је важно да ово истакнем јер пандемија већ траје јако дуго и потпуно је јасно зашто и поред повећања броја заражених долази до извесног опуштања.

Порастао је и број наших колегиница и колега и чланова њихових породица који су позитивни и који се због тога налазе у самоизолацји. Срећом, колико сам информисан од њих, за сада је углавном реч о блажим симптомима. Међутим, требамо посебно да будемо свесни да су се променили доминантни вектори заразе. На удару су све више колегинице и колеге са децом школског и претшколског узраста.

Ситуацију пратимо из дана у дан. Нема никаквог места паници но не треба ни да смо претерано комотни. Свакако да, што је више могуће, треба да користимо могућност рада од куће. Наравно, ако буде потребно, на одговарајући начин ћемо прилагођавати правила о доласку и боравку на Институту.

Са поштовањем,

ДИРЕКТОР ИНСТИТУТА ЗА ФИЗИКУ
др Александар Богојевић

Dr Aleksandar Bogojevic, Director
Institute of Physics Belgrade
National Institute of the Republic of Serbia
Pregrevica 118, 11080 Belgrade (Zemun), Serbia
http://www.ipb.ac.rs/