[institut] Zdravo

Dima Al Asadi mamasadi80 at gmail.com
Mon Aug 15 13:45:25 CEST 2022

Zdravo,

Moje ime je Dima Al Asadi iz Jemena. Preveo sam svoju poruku na vaš jezik
radi boljeg razumijevanja, možemo komunicirati na engleskom. Želim
koristiti ovaj kanal komunikacije kako bih zatražio vaše dopuštenje da
budem moj poslovni partner u vašoj zemlji. Ja sam udovica ovdje u Jemenu.
Moj pokojni suprug je prije smrti radio u sektoru poljoprivrede i ostavio
je pet milijuna eura bogatstva pod mojom skrbi. Zbog dugotrajnih građanskih
nemira militanata al-Qaide, želim se preseliti i uložiti svoj novac u vašu
zemlju. Oslonit ću se na vaše savjete i smjernice u ovoj transakciji ako
pristanete raditi sa mnom. Za vašu pomoć i pomoć, dat ću vam 20 posto od
ovih pet milijuna eura kao vašu beneficiju jer ste mi pomogli.

Čekamo vaš brz odgovor.

Dima Al Asadi.