[institut] ORCID profili za istrazivace

Julijana Kasalica julijana at ipb.ac.rs
Mon Dec 5 14:34:25 CET 2022

Поштавани истраживачи,

на основу захтева Министарства науке, технолошког развоја и иновација,
неопходно је да сви запослени у истраживчким и научним звањима имају
активан ORCID профил са релевантним информацијама о научноистраживачким
резултатима. Подаци унети на ORCID профиле ће се користити у оквиру
портала еНаука који министарство тренутно развија.

Због тога молим све истраживаче да ми доставе свој ORCID број, а оне
који немају ORCID профил да се региструју, унесу податке о институцији
(Institute of Physics Belgrade), о објављеним радовима и друге
релевантне елементе, те да ми након тога пошаљу новоотворени ORCID број.

Уколико случајно имате неколико ORCID профила, молим вас да их
консолидујете (http://media.rcub.bg.ac.rs/?p=5973) у један и да ми
пошаљете одговарајући ORCID број.

Срдачан поздрав,
Јулијана Касалица

-----
Јулијана Касалица
Одељење за људске ресурсе

http://www.ipb.ac.rs/sr
Телефон: 011/3713-103

Институт за физику у Београду
Институт од националног значаја за Републику Србију
Прегревица 118, 11080 Београд
-----