[institut] Fotografija crne rupe u centru nase galaksije

Marko Vojinovic vmarko at ipb.ac.rs
Thu May 12 19:25:35 CEST 2022

Pozdrav svima,

U prethodnom mejlu sam greskom poslao pogresan link na rad sa
rezultatima EHT kolaboracije, prava referenca glasi:

   Astrophysical Journal Letters 930, L12 (2022),

   https://iopscience.iop.org/article/10.3847/2041-8213/ac6674

Objavili su istovremeno sest radova (L12 - L17) u istom casopisu,
a L12 je prvi u tom nizu.

e-mail:    vmarko at ipb.ac.rs