[institut] [phys4phys] Takmičenje iz fizike

Antun Balaz antun at ipb.ac.rs
Mon Oct 9 12:58:16 CEST 2023

Драге колегинице и колеге, пријатељи физике,

Имајући у виду стално смањење броја студената физике, нашег главног извора нових људи, све што можемо да учинимо да се ситуација поправи није само у ширем друштвеном интересу, него је и у нашем дугорочном интересу. У ово спадају и такмичења из физике, која могу да помогну да се основцима и средњошколцима приближи наука и да размисле о каријери у физици.

Наравно, ово је могуће само ако су такмичења интересантна и ако су организована на добар начин. Зато бих вас све замолио, а посебно млађе истраживаче, да размотрите да се прикључите новој екипи која ће на овоме радити (као аутори или рецензенти задатака, као чланови комисија за преглед задатака). Уколико сте заинтересовани, молим вас да се јавите Душану Ђорђевићу (детаљи су дати у доњој поруци).

Хвала и срдачан поздрав,
Антун Балаж

-----
др Антун Балаж
заменик директора
научни саветник

http://www.ipb.ac.rs/sr
Телефон: 011/3713-152
Факс: 011/3162-190

Институт за физику у Београду
Институт од националног значаја за Републику Србију
Прегревица 118, 11080 Београд
-----