[institut] [phys4phys] Takmičenje iz fizike

Dusan Djordjevic dusan.djordjevic at ff.bg.ac.rs
Fri Sep 15 17:53:15 CEST 2023

Poštovane koleginice i kolege,

Želeo bih da vas pozovem da se pridružite komisiji za takmičenja iz fizike
učenika srednjih škola. Naime, prethodnih par školskih godina bio je veoma
mali odziv nas fizičara za rad u ovoj komisiji, što je rezultovalo slabijom
organizacijom takmičenja. Shodno tome, javila se ideja da ove godine
oformimo znatno brojniji tim fizičara koji će učestvovati u komisiji za
takmičenja. Glavna obaveza članova komisije bi bilo sastavljanje zadataka
za opštinski, okružni i republički nivo takmičenja. Pored toga, nekoliko
članova komisijie bi učestovali i u sastavljenju zadataka za Srpsku fizičku
olimpijadu. Kratkoće radi, zamolio bih sve zainteresovane da mi se na ovaj
mejl obrate sa pitanjima koje imaju oko rada u komisiji, kako bih im lično
odgovorio, bez zatrpavanja elektronske pošte drugih. Naravno, pišite mi i
ako ste zainteresovani da se uključite u komisiju i bez dodatnih pitanja.
U slučaju da imate vremena i volje, vaša pomoć bi veoma značila budućim
generacijama.

Dušan Đorđević, doktorand Fizičkog fakulteta
http://www.gravity.ipb.ac.rs/DjordjevicD.html