[hep-th] godisnji izvestaj 2

Maja Buric majab at mail.ipb.ac.rs
Mon Feb 17 13:04:38 CET 2020

Pozdrav svima,

kao sto znate, u toku je popunjavanje godisnjeg i zavrsnog izvestaja za
projekat ON171031.

Zato molim, one koji mi nisu vec poslali, da posalju

- spisak radova iz 2019 & kratak opis istrazivanja

- spisak konferencija odnosno skola na kojima su ucestvovali

- izvestaj o doktorantu (osnovni formular je kao i ranije, a ceo spisak
dokumenata treba u papirnoj verziji i potpisan)

Osim toga, svako treba da upise svoje radove u bazu podataka MPNTR.
Ako mi bude trebalo jos nesto od podataka, javicu se,

Pozdrav, Maja