[QGHG-it-dev-list] SimpComp klasa

Dušan Cvijetić dusancvijetic2000 at gmail.com
Fri Dec 9 14:23:21 CET 2022

Pozdrav,

Izvinjavam se zbog dugog nejavljanja, poslednjih nedelju i po dana bilo
mi je popunjenije obavezama no obično. Verovatno ću sada raditi nešto
manjim intenzitetom još sledeće nedelje, pa ponovo mogu da se posvetim
(sve do polovine januara).

Ideja za sastanak zvuči odlično, možda bi mogla da postane i redovna
pojava (na svakih mesec-dva).

Pozdravi,
Dušan