[QGHG-it-dev-list] Probna prva poruka na mailing listu...

Marko Vojinovic vmarko at ipb.ac.rs
Mon Feb 7 03:51:16 CET 2022

Pozdrav svima,

Evo samo da testiramo kako radi nova mailing lista. Jos uvek cekamo Jovana i Nikolu da se prijave, ali svi ostali su tu, pa samo da vam skrenem paznju da je otvoren i GitHub repository za nas buduci kod, mozete da bacite pogled:

   https://github.com/vvmarko/triangulator

Nenad ima najvise iskustva sa GitHub-om, pa moze ukratko da nam objasni da li svako od nas treba tamo da otvori nalog ili ne, i kako cela stvar funkcionise u praksi (kad budemo poceli da commit-ujemo kod). Eventualno neko kratko uputstvo za git ili sl.

Drugo, molim vas da mi se svako od vas odazove na ovaj mail, da budem siguran da vam je stigao, tj. da mailing lista radi kako treba. Takodje, bolje da mi se odazovete direktno na moj e-mail, da ne pravimo galamu na listi bezveze...

Puno pozdrava!

:-)
Marko

Dr. Marko Vojinovic
Group for Gravitation, Particles and Fields
Institute of Physics
University of Belgrade
home page: www.markovojinovic.com
e-mail:    vmarko at ipb.ac.rs