[QGHG-it-dev-list] Uputstva za git i prvi zadatak za sve

Nenad Korolija nenadko at gmail.com
Fri Feb 11 04:10:19 CET 2022

Zdravo svima,

Ovo je detaljno objašnjeno, a sažeto na minimum.
Za početak bi valjalo da svi ovako uradite iz git komandne linije na bilo
kom operativnom sistemu.

Kasnije, da ne bi prebrzo ulazili u koštac sa rešavanjem konflikata i git
grananjem, trudite se da (7) minimalno traje. Drugim rečima, možete nakon
(6) da kopirate fajlove u drugi direktorijum, tu uradite (7), vratite se u
stari/glavni direktorijum koji git jedino vidi, ponovite (6), integrišete u
tako dobijeni novi kod to što ste pravili, i nastavite sa (8)-(11).

Pozdrav,
Nenad