[QGHG-it-dev-list] Zadatak 9 - GUI opcije open i save

Marko Vojinovic vmarko at ipb.ac.rs
Fri Feb 11 23:20:05 CET 2022

Dodati sledecu funkcionalnost u GUI:

(1) Meni opcija File -> Open treba da omoguci korisniku da izabere fajl, zatim za taj fajl da pozove f-ju SimpComp::read_complex_from_file() iz zadatka 8, i na kraju da otvori prozor sa tablicom njegovih simpleksa, kao u zadatku 6.2.

(2) Meni opcija File -> Save treba da pita korisnika da izabere jedan od kompleksa koje imamo u memoriji (moze ih biti vise istovremeno), zatim da izabere direktorijum, ime i tip fajla u koji zeli da snimi kompleks, i onda da pozove jednu od f-ja SimpComp::save_complex_to_file() iz zadatka 7 (u zavisnosti od tipa fajla). Na kraju treba da obavesti korisnika da li je snimanje uspesno zavrseno ili nije.

e-mail:    vmarko at ipb.ac.rs