[QGHG-it-dev-list] Uputstva za git i prvi zadatak za sve

Dusan Cvijetic dusancvijetic2000 at gmail.com
Sat Feb 12 13:22:00 CET 2022

Pozdrav,

Imam problema sa psuh-om izmena na server (dodavanje imena na listu).
Ispratio sam uputstvo, ali mi iskače greška:

remote: Permission to vvmarko/triangulator.git denied to dyc0.
fatal: unable to access 'https://github.com/vvmarko/triangulator/': The
requested URL returned error: 403

Gledao sam po forumima šta bi moglo da bude, ali nisam našao jednostavno
rešenje, a ne poznajem dovoljno git da bih ulazio u neke komplikovanije
zahvate. Može li neko da mi pomogne da razrešim ovaj problem?

Pozdravi,
Dušan

пет, 11. феб 2022. у 06:37 Nenad Korolija <nenadko at gmail.com> је написао/ла: