[QGHG-it-dev-list] Zadatak 1 --- seed fja za tetraedar

Nenad Korolija nenadko at gmail.com
Mon Feb 14 17:17:36 CET 2022

Zdravo Jaroslave,

Mislim da je dobro što si dao boundary boje, a ne UniqueID boje. Taj deo
treba da pročistim iz koda seed funkcija koje sam pisao. Za sad su tamo da
bi se stekao osećaj kako se boji UniqueID bojama i kako se štampaju
(kompaktno) kompleksi u zavisnosti od toga da li tačke imaju UniqueID.

Meni deluje lepo urađeno ovo, samo što ostaje da se dogovorimo oko toga da
li hoćemo da pamtimo samo susede susednih dimenzija, ili svih. Ako samo
susednih, onda za trouglove ne moramo da imamo tačke. Ako svih, onda i za
tetraedar treba dodati susede nižeg nivoa od trouglova i obrnuto - dodati
tetraedar kao sused drugima.

Koliko sam Marka razumeo, dobro je da imamo obe opcije, pa da u praksi
vidimo koja se pokazuje kao bolja, tako da sam ja za to da se dodaju i za
tetraedar niži susedi, ali neka Marko proceni.
Verujem da su nam ove seed funkcije zagrevanje za seed n-dimenzionalnog
KSimplex-a, pa možda nema potrebe kopirati mnogo linija koda samo kao
proof-of-concept. U svakom slučaju, treba da se dogovorimo i uniformišemo.

Možda možeš da postaviš na github.

Pozdrav,
Nenad