[QGHG-it-dev-list] Zadatak 10 - (Igor, Tijana) potencijal za embedding triangulacije

Igor Salom isalom at ipb.ac.rs
Mon Feb 14 22:33:24 CET 2022

Ok, evo trivijalno potpitanje, da vidim sta propustam:

Elem, zar nije prirodnije/najprostije, kad si vec i sam pomenuo oprugu,
da se uzme pravi potencijal opruge, tj koji je i privlacan i odbojan, tj:

V(x_i,y_i) = \sum_edge const_1 (L_edge - const_2)^2

gde const_2 ocito ima fizicki smisao ravnotezne duzine opruge? To, bar
kao formula, deluje prostije (i zadrzis se na nivou edge-ova) - je li
ima neki argument kako vidis da je je to losije resenje?

Poz!