[QGHG-it-dev-list] Obavestenja o push-ovima novog koda

Marko Vojinovic vmarko at ipb.ac.rs
Sat Feb 19 02:17:55 CET 2022

Pozdrav svima,

Nasao sam u interfejsu GitHub-a opciju "e-mail notifications", tj. mogucnost da svaki put kad neko uradi "git push" dobijemo kratko obavestenje na e-mail ko je i sta poslao. To veoma lepo radi i mislim da je dobra ideja da svi budete u toku kad neko posalje neki nov kod (ili izmeni postojeci), da znate ako treba da prilagodite nesto u zadatku koji trenutno radite (ili da osvezite kod sa "git pull" nakon sto snimite negde ono sto ste radili do tog trenutka).

Drugim recima, to je zgodan nacin da izbegnemo onaj race condition oko pisanja koda na koji je onomad ukazao Nenad.

Javite mi ako hocete da dodam vas e-mail na tu listu primaoca.

e-mail:    vmarko at ipb.ac.rs