[QGHG-it-dev-list] Zadatak 2 - bojenje kompleksa

Dusan Cvijetic dusancvijetic2000 at gmail.com
Sun Feb 20 22:25:23 CET 2022

Pozdrav,

Prethodna poruka se zaglavila zbog veličine, pa je šaljem ponovo ispod, s
tom razlikom što se sada svi fajlovi koje spominjem nalaze na linku:
https://studentetfbgacrs-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/cd190071d_student_etf_bg_ac_rs/EgrQ3kxftYdGv8RepyWHlyUBqRut7KlmIBah1WJ8MFij_g?e=xBd97t,
kako bih smanjio veličinu samog mejla.

Pozdravi,
Dušan

---------- STARA PORUKA ----------

Pozdrav,

Šaljem u prilogu kod u kome sam ispravio sve stvari koje sam spomenuo
(morao sam da dodam #include constants u color.hpp, svuda sam na početak
stavio using namespace std; svuda sam stavio #ifndef-#define-#endif zaštitu,
i morao sam još dodatno da zakomentarišem sve pozive log_report funkcije u
seed.cpp pošto je nije prepoznavao). Takođe, u zipovanom fajlu se nalazi
nova .csv tabela sa izveštajem o greškama koje mi prijavljuje sa novim
kodom. Sada su to isključivo greške koje mi baca linker. Svi ovi fajlovi su
u zad_2_nove_greske.rar.

Pored toga, šaljem i output_prepravljeno.txt, u kome se nalazi izlaz
konzole za komandu gcc main.cpp -o izvrsi-me > output.txt. Da napomenem
samo, nije hteo ništa da mi upiše u output.txt sam (ni sa >, ni sa >>), pa
sam ručno prekopirao sadržaj konzole.

U fajlu output_staro.txt se nalazi izlaz za istu komandu, samo sam je tu
pozvao za originalan kod sa github-a. Imao sam isti problem pri ispisu,
takođe je ručno kopirano.

Poslednja napomena, verzija gcc-a je  gcc (MinGW.org GCC-6.3.0-1) 6.3.0.

Nadam se da ovo pruža više detalja.

Nisam želeo da pushujem ovako haotičan kod da ne bi došlo do zabune, javite
ako ipak treba to da uradim.

Pozdravi,
Dušan

нед, 20. феб 2022. у 22:16 Dusan Cvijetic <dusancvijetic2000 at gmail.com> је