[QGHG-it-dev-list] Zadatak 2 - bojenje kompleksa

Marko Vojinovic vmarko at ipb.ac.rs
Tue Feb 22 01:26:15 CET 2022

Pozdrav Dusane,

Potpuno si u pravu da f-je za bojenje ne mogu (i ne treba) da se pozivaju za pojedinacnu boju. Dakle svakako, stavi ih kao static za klasu. Ja sam to zaboravio da naglasim u definiciji zadatka, ali iz smisla tih f-ja je relativno ocigledno. :-)

A taman posla da isti pointer dodeljujes celom kompleksu, to uopste nije bila ideja... ;-)

Sto se tice rekurzivnog ukljucivanja fajlova generalno, slazem se da to moze bolje da se uradi, i to cu da reorganizujem uskoro (veceras ili sutra, poslacu zaseban mail o tome). Reorganizacija ce da pomogne i za Visual Studio --- da se include-uju samo .hpp fajlovi a ne i .cpp fajlovi, da mozete da napravite projekat, mozda cak da koristite i njegov kompajler, itdisl.

A sto se tice rekurzivnog ukljucivanja fajlova u kontekstu zadatka 2, nemoj da se sekiras za to, nego treba samo da uradis sledece --- da deklaracije f-ja stavis u color.hpp fajl (gde im je mesto u njihovoj klasi), a da implementacije tih f-ja stavis u color.cpp, gde se nalaze implementacije i za sve ostale f-je koje su deklarisane u color.hpp. I onda kad si to uradio, testiraj f-je tako sto ces u main.cpp fajlu da obojis ceo tetrahedron (ili samo njegove vertekse, level=0) i da ga ispises ponovo --- tj. nakon pozivanja njegovog tetrahedron->print_compact(), uradi

   UniqueIDColor::colorize_entire_complex( tetrahedron );

ili umesto toga uradi

   UniqueIDColor::colorize_all_simplices( tetrahedron , 0 );

i onda iza toga jos jednom pozovi tetrahedron->print_compact(). Zatim kompajliraj main.cpp i uporedi output-e ispisivanja tetrahedron-a pre i posle, da vidis kako tvoje f-je menjaju ono sto se ispisuje. I to je to. ;-)

e-mail:    vmarko at ipb.ac.rs