[QGHG-it-dev-list] QT i zadatak

Marko Vojinovic vmarko at ipb.ac.rs
Sun Feb 27 03:47:47 CET 2022

Super, vazi! Moj predlog je da u git direktorijumu napravis pod-direktorijum "gui", i da onda u njega stavljamo sav kod koji je vezan za gui. Tako nece da se mesa sa kodom biblioteke (mozda cemo i nju da stavimo u direktorijum "library" u nekom trenutku...).

Okvirna ideja kako cela stvar treba da izgleda --- osnovna aplikacija (triangulator-gui) treba da ima samo meni sa opcijama, status bar, i mozda eventualno neki toolbox ili sl, a da se za svaki seed-ovani kompleks otvori zaseban prozor u kome se ispisu njegovi elementi. Tako mozemo nezavisno da instanciramo vise kompleksa istovremeno. Kasnije cemo da dodamo i po jedan prozor u kome ce da se crta wireframe-graf datog kompleksa. Takodje, kliktanje na svaki k-simplex treba slicno da otvori njegov zaseban inspector-prozor --- ideja je da mogu da otvorim inspektore za nekoliko k-simpleksa istovremeno, pa da na ekranu uporedjujem podatke koji pisu u njima.

Javi mi ako ti trebaju bilo kakva pojasnjenja u vezi zadatka 6, ili inace oko dizajna ili bilo sta drugo. Napravi neku elementarnu verziju gui-ja za pocetak, pa cemo videti kako izgleda i onda ga doterivati malo po malo. :-)

e-mail:    vmarko at ipb.ac.rs