[QGHG-it-dev-list] QT i zadatak

Marko Vojinovic vmarko at ipb.ac.rs
Tue Mar 1 00:06:38 CET 2022

Evo pogledao sam njihov sajt (malo je konfuzan, ali sta da se radi) --- u principu nema nikakvih problema. Kod koji mi razvijamo je pod GNU GPLv3 licencom, sto u potpunosti ispunjava sve njihove "Due Diligence" kriterijume. Naravno, nemamo sredstva da kupujemo njihov softver, nego ga koristimo besplatno u R&D svrhe --- i kod koji mi proizvodimo je isto tako besplatan i dostupan svima kao i njihov.

Tako da je to sve ok, slobodno idi nize do "Download QT Online Installer", i nastavi kroz njega. Ili alternativno mozes da odes na

   https://www.qt.io/offline-installers

i odatle download-ujes sta ti treba --- ima QT Creator za sve platforme, ima QT6 source, ima i neki Visual Studio Add-in-ovi (ako znas cemu sluze), itd...

Ako budes kreirao QT nalog, prijavi se kao individual developer, jer ne radimo za neku komercijalnu firmu ili sl.

To je otprilike to, koliko sam video dosad. Ako treba jos nesto, javi.

e-mail:    vmarko at ipb.ac.rs