[QGHG-it-dev-list] Zadatak 7 - snimanje kompleksa u fajl

Dusan Cvijetic dusancvijetic2000 at gmail.com
Fri Mar 4 21:41:51 CET 2022

I zaboravih da napomenem, dodao sam pomoćnu funkciju
vector<rapidxml::xml_node<>*>
SimpComp::get_element_levels_as_xml_nodes(rapidxml::memory_pool<>&
mp) sa osobinama:
INPUT: memory pool za alokaciju XML nodova;
OUTPUT: vektor pokazivača na XML nodove;
PONAŠANJE: funkcija prolazi kroz nivoe simplicijelnog kompleksa i generiše
xml node oblika
                <level 0>12,13,14,15,16,17,18</level 0>
za svaki.
Ovo je malo smanjilo broj linija koda koje sam morao da pišem u ionako već
ogromnoj funkciji. Nije smanjilo vremensku ni prostornu kompleksnost,
doduše, jer više puta prolazim kroz sve čvorove kompleksa, ali o
optimizacijama ću brinuti kasnije.

пет, 4. мар 2022. у 21:34 Dusan Cvijetic <dusancvijetic2000 at gmail.com> је
написао/ла: