[QGHG-it-dev-list] Zadatak 8 - ucitavanje kompleksa iz fajla

Marko Vojinovic vmarko at ipb.ac.rs
Mon Mar 7 06:00:19 CET 2022

Vazi. :-)

Sto se citanja iz fajla tice, obrati samo paznju kako ces da instanciras UniqueID boje --- moraces "rucno" da im menjas vrednosti na osnovu onoga sto procitas iz .xml fajla, jer konstruktor UniqueIDColor::UniqueIDColor() zadaje te id-jeve automatski.

Takodje, kad sve zavrsis, treba da setujes vrednost za UniqueIDColor::next_free_uid_number na ono sto bi trebalo da bude prvi slobodan id broj. To je valjda id vrednost prvog simpleksa u fajlu, jer su oni u fajlu poredjani rastucim redom, a ti id-jevi iz fajla ne treba da postoje u konacnoj strukturi u memoriji, pa bi prvi od njih trebalo da bude "slobodan" na samom kraju...

Jedino nisam siguran kako ce next_free_uid_number da funkcionise u kontekstu veceg broja istovremeno instanciranih kompleksa, ali to je pitanje dizajna o kome moram jos da razmislim.

Ostatak algoritma osmisli sam, kako mislis da je najzgodnije.

e-mail:    vmarko at ipb.ac.rs