[QGHG-it-dev-list] Zadatak 7 - snimanje kompleksa u fajl

Nenad Korolija nenadko at gmail.com
Thu Mar 10 21:09:57 CET 2022

Zdravo Dušane,

Samo malo pojasnjenje:
string je niz znakova.
char* A; je pokazivac na znak, pa, ako rezervises dovoljno memorije, to je
ujedno pokazivac na niz znakova i pristupa mu se kao nizu (A[4] = 'c';).
char*[] je niz pokazivaca na znak, tj. niz nizova znakova. Dobro je da nisi
string konvertovao u to.
Postoje funkcije za konvertovanje u oba smera, npr.:
https://www.geeksforgeeks.org/convert-string-char-array-cpp/

Pozdrav,
Nenad