[QGHG-it-dev-list] Opšta pitanja

Dusan Cvijetic dusancvijetic2000 at gmail.com
Fri Mar 11 09:06:45 CET 2022

Pozdrav,

Dosta ste mi rasvetlili funkcionisanje programa, ali imam još jedno
pitanje: da li builder prolazi samo kroz .cpp fajlove, ili mu i .hpp
fajlovi igraju ulogu? Pošto je triangulator.hpp uključen u .cpp fajlove, a
ne u .hpp fajlove, kako VS povezuje imena u .hpp fajlovima?

Pozdravi,
Dušan

сре, 9. мар 2022. у 08:22 Nenad Korolija <nenadko at gmail.com> је написао/ла: