[QGHG-it-dev-list] Opšta pitanja

Nenad Korolija nenadko at gmail.com
Mon Mar 14 01:34:28 CET 2022

Bas tako. Procedura je poprilicno opsta ne vezuje se samo za C++, a kamoli
za kompajler.
Problem nastaje ako se neko uhvati npr. za color.cpp i hoce bas njega prvog
da kompajlira, bez da gleda ostatak sveta i lakse mu je da vice na sav
glas, nego da vidi sta se desava unaokolo i da ima pri ruci sve sto mu
treba...

Uloga hpp fajlova mu je da kad kompajlira npr. color.cpp, trazi da
color.hpp includuje sve hpp-ove koje color.cpp koristi.

Inace, nisam razumeo poslednje pitanje "kako VS povezuje imena u .hpp
fajlovima".

Pozdrav,
Nenad