[QGHG-it-dev-list] Zadatak 8 - ucitavanje kompleksa iz fajla

Marko Vojinovic vmarko at ipb.ac.rs
Wed Nov 9 22:52:17 CET 2022

Pozdrav Dusane i Nenade,

Evo konacno sam se vratio u Srbiju i uspeo malo da se organizujem. Dosad se nisam odazivao jer sam bio bas pretrpan obavezama, nisam stizao da pogledam sta ste radili... :-( Ali nadalje cu biti malo bolji sa odgovaranjem na mail-ove. ;-)

Dusane, vidim da si poceo da radis na citanju kompleksa iz fajla, i otprilike sam bacio pogled na ono sto si stavio u svoj branch dosad. Nisam testirao, ali pretpostavljam da radi, tj. da ispisuje na ekran ono sto procita? :-) Sto se tice posebne klase za I/O, svakako je napravi ako mislis da je potrebna, i Nenad i ja se slazemo. Javi dokle si stigao i kako ide.

Btw, fundamentalni test za I/O moze da ide otprilike ovako:

(1) seed-ujes neki kompleks SimpComp *G1 (npr. 5-sferu ili stagod),

(2) snimis G1 u fajl-prvi.xml f-jom za snimanje (koju si napravio),

(3) ucitas fajl-prvi.xml u novi kompleks SimpComp *G2, f-jom za citanje (koju sad pravis),

(4) snimis G2 u fajl-drugi.xml f-jom za snimanje,

(5) uporedis fajl-prvi.xml i fajl-drugi.xml (npr. diff-om ili cime god).

Ako su dva fajla uglavnom identicna (do na vrednosti UniqueID brojeva i eventualne izmene u redosledu zapisivanja isl), test je prosao, i zadatak je resen. ;-)

Osim toga, ako bi uspeo jos da namestis obe f-je (za citanje i snimanje) tako da cak i redosled kojim su stavke zapisane u dva fajla bude isti, tj. da fajlovi budu potpuno identicni (do na UniqueID-ove), to bi onda bila bas prava stvar. :-) Ali to nije obavezno --- redosled stavki u fajlovima u principu nije bitan, dokle god mozemo pouzdano da se ubedimo da fajlovi zaista sadrze iste podatke.

P.S. Drago mi je da si se lepo proveo u CERN-u, i da postoji mogucnost da ides opet, svakako iskoristi priliku ako ti se ukaze...

e-mail:    vmarko at ipb.ac.rs