[QGHG-it-dev-list] CMake

Nenad Korolija nenadko at gmail.com
Wed Nov 30 14:55:59 CET 2022

Zdravo,

U potpunosti se slazem. Koliko vidim, cmake moze da radi git pull. Nekada
nije... Meni u svakom slucaju nije problem sve da radim skriptom, ali bi
slucaj provere i git pull bio koristan za razne scenarije, npr. random
korisnik vidi sta su drugi random korisnici radili i okacili kao primer na
internet, proba, kad ono... Nema odgovarajucu verziju koda...

Vidimo se,
Nenad