[QGHG-it-dev-list] Zadatak 36 (VAZNO) - debagovanje deinstanciranja kompleksa iz memorije

Nenad Korolija nenadko at gmail.com
Wed Nov 30 16:35:48 CET 2022

Resen problem.

Mislim da sam ovaj bag vratio kad je bio neki merge conflict, pa da su mi
se dve verzije fajla razlikovale za tu liniju...

Objasnjenje:
KSimplex ne treba da brise neighbors, koji ima samo stvari koje ce se
automatski osloboditi,
jer brisanje podrazumeva prolazak kroz elements, cime se pokusalo brisanje
svakog KSimplex-a onoliko puta koliko puta se javlja kao neighbor + jednom
zato sto je u kompleksu (naravno, vec prilikom drugog pokusaja iskace
greska).

Pozdrav,
Nenad