[QGHG-it-dev-list] CMake

Marko Vojinovic vmarko at ipb.ac.rs
Wed Nov 30 22:47:28 CET 2022

E da, to lici da je to, mislim da je sad to onako kako bih zeleo da bude.

Jedino jos uvek ne razumem skroz kako cela ta stvar zapravo radi, ali naucicu. Nego, kako se zapravo pokrece kompajliranje? Recimo da sam git pull-ovao ceo tvoj branch, i otvorio sam prompt u osnovnom direktorijumu. Jel' treba da mu kazem "cmake --build", ili nesto drugo?

e-mail:    vmarko at ipb.ac.rs