[QGHG-it-dev-list] Zadatak 3 - seed fja za D-simpleks

Marko Vojinovic vmarko at ipb.ac.rs
Tue Sep 27 20:26:51 CEST 2022

Pozdrav Dusane i Nenade (i ostali),

Evo tekuceg statusa koji zadaci su uradjeni a koji nisu:

1-5:   done
6:     in progress
7:     done
8:     to do
9:     in progress
10:    done (for the moment)
11-13: done
14:    to do
15-23: to do
24:    to do
25-32: to do

Formulacije svih zadataka imate na arhivi mailing liste [1,2,3].

Neki zadaci su reseni, Jaroslav privodi kraju kostur za gui (zadaci 6 i 9), a neresene zadatke mozemo da grupisemo u dva "paketa" zadataka, i tri samostalna zadatka:

  * Paket 15-23 je posvecen Pachner-ovim potezima (u D=2,3,4). Zadatke za Pachner-a za proizvoljno D nisam jos precizno formulisao --- imamo samo one fotke sa table kada sam Nenadu objasnjavao konceptualno kako radi Pachner u proizvoljnoj dimenziji (treba da ih posaljem na listu), ali to sve je skica, treba bolje i preciznije da se formulisu ti zadaci.

  * Paket 25-32 je posvecen crtanju kompleksa na ekran, i implementaciju svega toga uskoro treba da uradimo jer je Jaroslav maltene pri kraju sa konstrukcijom kostura za gui i uskoro ce doci vreme da se taj kostur "popuni mesom", tj. rutinama iz biblioteke i da pocne zaista da "radi" (Jaroslav je namestio maltene svu funkcionalnost elemenata gui-ja, ali se jos uvek ne radi nista sa bibliotekom tj. realnim podacima).

   * Tri "samostalna" zadatka su --- 8 (ucitavanje kompleksa iz fajla), 14 (kacenje novog simpleksa na granicu postojeceg kompleksa), i 24 (dodavanje topology parametra u SimpComp klasu). Ova tri zadatka vec duze vreme cekaju na resavanje, a nisu deo neke vece grupacije zadataka.

Moj predlog za Dusana je da proba da uradi prvo ova tri samostalna zadatka, 8, 14 i 24, za zagrevanje. Posto je vec svojevremeno lepo uradio zadatak 7 (snimanje kompleksa u fajl), zadatak 8 je prirodno vezan za istu tu temu, a 14 i 24 su nezavisni od onih paketa, i mogu da posluze kao dobro zagrevanje za pakete.

Zatim je ideja da se i Dusan i Nenad koncentrisu na resavanje dva paketa, jer to u principu treba da imamo gotovo kad budemo krenuli da povezemo biblioteku sa gui-jem. Neki okvirni plan je da gui "progleda" do kraja godine, a gornja dva paketa zadataka nisu mali posao, pa imajte to na umu.

To je otprilike presek dokle smo stigli i sta nas jos ceka za ovu godinu.

Naravno, ne zelim da vam ja pravim raspored ko ce sta da radi, svako neka uzme sta mu je zanimljivo, ali ovo gore je neka prirodna podela zadataka po smislu, pa imajte to u vidu.

Btw, Dusane, sta se desilo sa tvojim kolegom Nikolom, jel' on jos tu, i jel' zainteresovan da ucestvuje u ovome, ili ne? I drugo, kako je bilo u CERN-u, kakvi su ti utisci? Mozes da sastavis jedan e-mail za nas ostale, da nam prepricas sta si tamo radio, kako sta i na kom nivou rade programeri tamo, i generalno sta si pokupio od znanja i iskustva odande... Mislim da bi nas sve zanimalo da cujemo o tome, pa 'ajde sastavi neki neformalni report o svom boravku u CERN-u, i posalji ga na listu... ;-)

[1] http://mail.ipb.ac.rs/pipermail/qghg-it-dev-list/2022-February/date.html
[2] http://mail.ipb.ac.rs/pipermail/qghg-it-dev-list/2022-March/date.html
[3] http://mail.ipb.ac.rs/pipermail/qghg-it-dev-list/2022-April/date.html

e-mail:    vmarko at ipb.ac.rs