[QGHG-it-dev-list] Prelazak na cmake build

Marko Vojinovic vmarko at ipb.ac.rs
Fri Jun 16 04:38:43 CEST 2023

Pozdrav narode,

Ovih nekoliko commit-ova koje sam danas uradio sluze da migriramo sa onog build-script.sh skripta za kompajliranje na cmake infrastrukturu koju je Dusan organizovao.

Ono sto sam uradio u commit-ovima je sledece --- merge-ovao sam gomilu prethodnih commit-ova u cmake_setup branch, i malo doterao par fajlova da sve radi kako treba. Onda sam dodao uputstvo za kompajliranje u README fajl, a zatim sam merge-ovao ceo cmake_setup branch u main branch. To znaci da sada main branch koristi cmake za kompajliranje, i znaci da su oba branch-a momentalno identicna. Branch cmake_setup necu jos da brisem, jer cemo Dusan i ja mozda jos malo da doterujemo cmake konfiguraciju, pa je bolje da to radimo u zasebnom branch-u nego da nesto zeznemo u main-u. ;-)

To je otprilike to. Obavezno uradite git pull, da budete u toku sa novim kodom.

e-mail:    vmarko at ipb.ac.rs