[QGHG-it-dev-list] Prelazak na cmake build

Nenad Korolija nenadko at gmail.com
Fri Jun 30 08:55:55 CEST 2023

Jeste. CMake -B je bio problem:
CMake Error at CMakeLists.txt:2 (cmake_minimum_required):
CMake 3.15 or higher is required.  You are running version 3.10.2
Dakle, moje cudo je iz 2018. 0:-)

Sve radi u redu sa novijim CMake.

Nije da su nesto spektakularno uradili dodavanjem -B opcije, ali mi bar na
jednom racunaru radi.

Nego, nisam ljubitelj zahtevanja od korisnika da update-uju ceo operativni
sistem, ili nesto hakuju, da bi im radio kod.

Vidimo se,
Nenad