[soif_clanovi] Fwd: Sindikat nauke - hitno!!!!

Sat Dec 26 02:34:54 CET 2015

Postovane koleginice i kolege, clanovi Sindikata nauke.

I pored nekoliko puta zakazanog pa otkazanog vidjenja, ocigledno neko
zeli da onemoguci sastanak Sindikata i Premijera.
Mi nastavljamo da i dalje insistiramo na sastanku, i pokusavamo to da
ostvarimo na vise nacina.

Jedan od njih je i stalno slanje poruka na zvanican mail premijera
"predsednikvlade at gov.rs".
Poruka koju sam ja danas poslao nalazi se u nastavku ovog mail-a.
Ukoliko mislite da ima svrhe, napisite i posaljite i vi nesto na istu
adresu.
Neka vam subject mozda bude: Premijeru, ne radi Vam smartphone.

Srdacan pozdrav
Dragan Markushev

-------- Original Message --------
Subject: Sindikat nauke - hitno!!!!
Date: 25 Dec 2015 16:04
 From: "Dr. Dragan D. Markushev" <dragan.markushev at ipb.ac.rs>
To: <predsednikvlade at gov.rs>

Postovani predsednice Vlade,

Vec vise od dva meseca pokusavamo da organizujemo sastanak sa Vama
sa zeljom da prekinete diskriminaciju istrazivaca koji su se opredelili
da zive od nauke
i zaposleni su na nekom od naucnih instituta u Srbiji.

Nezadovoljstvo nasih clanova radom resornog Ministarstva je ogromno jer
u svakom njegovom postupku
prepoznaje skrivenu zelju za gasenjem instituta i proterivanjem mladih
iz zemlje.
Sta god predstavnici Ministarstva pricali, njihovi postupci su u
potpunoj suprotnosti sa tekstom Ekspozea koji ste izneli prilikom svoje
inaoguracije
a koji se odnosi na razvoj i mesto nauke u Srbiji.

Apelujem na Vas da na osnovu naseg poslednjeg pisma Vama, sto pre
primite delegaciju Sindikata nauke na celu sa predsednicom dr Djurdjicom
Jovovic,
saslusate nase argumente i ispravite nepravde koje nam se nanose u
poslednje vreme.

Nase clanstvo je ponovo spremno da izadje na ulicu i na taj nacin
zahteva zastitu svojih prava, i od toga ne bezimo.
Ali kao kulturni i visokoobrazovni ljudi smatramo da sa Vama treba da
tezimo postizanju kompromisa a ne konfliktu i protestima.
Od Vas ocekujemo da imate vise sluha za nase probleme nego neki Vasi
saradnici.

Sa nadom da cemo se vrlo brzo videti za pregovarackim stolom

Srdacno Vas

Dragan D. Markushev
clan pregovarackog tima Sindikata nauke

--