[soif_clanovi] Karte za pozorište

Thu Jan 26 21:58:15 CET 2017

Poštovane koleginice i kolege
Prosleđujem Vam email koleginice Zorice Jakšić.

Drage koleginice i kolege,

karte za  predstavu Hipnoza jedne ljubavi su rasprodate jos u
ponedeljak, iako sam rezervisala 24 karte. Kazu mi da je doslo do
nesporazuma i da  im je zao! Kupila sam 14 karata za Atelje 212 za Decu
radosti. Generalno za dobre predstave karte se prodaju pre nego sto
istaknu Repertoar. ​To nas nece spreciti da ne idemo u Pozoriste.
Carobna frula nece biti na Repertoaru u NP u februaru. Ja sam u akciji
da u februaru idemo na jos neku dobru predstavu u BDP, u drugoj polovini
februara. Cim ustanovim koja predstava je dobra i za koju mozemo da
uzmemo karte, javice vam Darko.

Puno pozdrava,
Zorica

Srdačan pozdrav