[soif_clanovi] Predlog za pozorište za novembar

Thu Nov 2 12:28:17 CET 2017

Cao, Zorice!

Mogu li ja da rezervisem 4 karte za Madlenianum?

Pozdrav,

Rada

Sent: Wednesday, November 1, 2017 5:08 PM
To: Soif Clanovi; Svetlana Savić Šević
Subject: [soif_clanovi] Predlog za pozorište za novembar

Poštovane koleginice i kolege
Za sada imamo jedan predlog za zajednički odlazak u pozorište.To je predstava u Madlenijanumu "Tvoja ruka u mojoj" 16.11. 2017. Rezervisali smo 20 karata. Cena sa popustom je 560 dinara. Članovi SOIF dobijaju još uobičajenih 50% popusta pa je za njih cena karte 280 din.
Iz Madlenianuma su nam rekli da su karte su rasprodate (nema ih u redovnoj prodaji).
Ko zeli da ide neka se STO PRE JAVI
Srdačan pozdrav
Darko Vasijević
Predsednik SOJF