[soif_clanovi] Izveštaj sa sastanka rukovodstva SOIF i IF

Sun Oct 13 21:12:28 CEST 2019

Postovani Darko,
Hvala na sada poslatoj informaciji o sastanku odrzanom u petak o kome niko nije bio unapred obavesten. Kolektivni ugovor je izuzetno bitna stvar i smatram da je svima u interesu da se postigne dogovor sto samo po sebi podrazumeva da ljudi makar budu obavešteni o tome, a siguran sam da bi neki iz sindikata takodje zeleli da ucestvuju u tim dogovorima.
Potpisivanje novog ugovora o radu je takodje izuzetno vazna tema oko koje nije bilo niti jedne informacije kako od strane uprave tako i od strane sindikata iako mailovi sa pozivom dolaze na pojedinacne adrese zaposlenih vec 10 dana.
Zbog svega navedenog smatram da je neophodno da se hitno sazove sednica sindikata sa dve tacke dnevnog reda:
1. Kolektivni ugovor - trenutna verzija oko koje se pregovara (obezbediti svima elektronsku verziju), kriticni delovi i sta soif trazi, kao i da se dogovori pregovaracki tim
2. Ugovor o radu - na sednici traziti detaljno objašnjenje od uprave koje tacke ugovora su uskladjene sa kojim clanovima kog zakona kao i preporukama DRI kao i obezbetiti nezavisno pravno misljenje o ponudjenom ugovoru.
Molim da se ova inicijativa prosledi svim clanovima soif i da se sto pre sazove sednica kako bi se pribavile relevantne informacije i zauzeo stav o ovim pitanjima.
Pozdrav,
Nikola Škoro

⁣---
Dr Nikola Skoro