[soif_clanovi] Kolektivni ugovor

Wed Mar 4 12:13:14 CET 2020

Drage koleginice i kolege,

uz malo zakašnjenje dostavljam moja pitanja i komentare vezane za KU.
Želim da se zahvalim članovima tima iz reda SOIF za trud i učešće u
pregovorima. Primetio sam da nakon ovog maila nije bilo daljih mailova
na listi pa se nadam da su i ostale kolege uputile svoje komentare na
lične mailove članovima pregovaračkog tima SOIFa.

1. Zašto je formulacija o obaveštavanju korišćenjem elektronske pošte
i/ili objavljivanjem na internet stranici instituta zamenjena nejasnim
terminom 'najprimereniji način'?
2. Zašto u članu 41 nije definisan rok do kada treba definisati radne
ciljeve (tj. usvojiti plan rada)?
3. Takodje vezano za član 41: tu su definisane naknade po satu za rad na
medjunarodnim i drugim projektima. Mislim da bi i zbog ovoga da svi
zaposleni u insitutu budu upoznati sa KU. Na čiji predlog su dati iznosi
napisani u KU i kako su oni odredjeni?
4. Zašto je i na čiji predlog u članu 82 promenjena formulacija iz
nekadašnjeg člana 95: 'Послодавац треба да благовремено информише
председника репрезентативног синдиката о термину и дневном реду седнице
управног одбора, као и да подржи његов захтев за присуством седницама
Управног одбора када се расправља о питањима која се односе на
материјални и социјални положај запослених.' Mislim da postojeća
formulacija znatno 'neobaveznija' za upravu instituta i lošija po
sindikat i zaposlene.

Molim da nas sve obavestite o daljim koracima vezanim za KU i terminima
kad su ti koraci planirani.

Pozdrav,
Nikola

On 2020-02-25 12:48, Mailing lista clanova Sindikalne organizacije