[soif_clanovi] „Na kafi kod kneginje Ljubice”

Fri Apr 12 13:38:05 CEST 2024

Drage koleginice i kolege,

Imamo mogućnost da pogledamo, u maju, monodramu „Na kafi kod kneginje
Ljubice” u Konaku kneginje Ljubice. Posle monodrame je vođena tura sa
kustosom. Takođe, koliko sam upoznata, slika Paje Jovanovića "Odmor
bašibozuka" je izložena trenutno tamo, a da li će i u maju ne znam.

Tačan datum u maju još uvek ne postoji. Krajem meseca aprila će izaći
repertoar sa tačnim datumom i tad ću vas obavestiti. Ono što je isto
jeste da se monodrama uvek održava NEDELJOM u 13h ili PONEDELJKOM u 18h.
  CENA ULAZNICA je 800,oo. Članovi sindikata za jednu kartu dobijaju 50%
popusta na iznos. Ukoliko žele još karata, svaka sledeća se plaća po
ceni od 800 dinara.

Zamolila bih zainteresovane članove Sindikata da se jave meni na moj
mail novovic at ipb.ac.rs do 26.04. da bih dogovorila sa Konakom i
rezervisala karte. Takodje bih Vas zamolila da mi javite BROJ KARATA
koje želite da uzmete i koji biste TERMIN odabrali, nedelja ili
ponedeljak.

Link ka predstavi možete pogledati ispod:
http://www.mgb.org.rs/program/display/3

Srdačan pozdrav,
Ivana Milošević

--