[soif_clanovi] Pozorište

Wed Mar 20 14:56:09 CET 2024

Drage koleginice i kolege,

Imamo mogućnost da pogledamo sledeću predstavu koja se daje u Akademiji
28:

03. APRIL, POSLEDNJA ŠANSA, komedija, tekst Mirjana Bobić Mojsilović,
igra Suzana Petričević. CENA ULAZNICA 1.200,oo

Cena od 1200,00 RSD se umanjuje 20% sa brojem karata većim od 20.
Članovi sindikata za jednu kartu dobijaju 50% popusta na smanjeni iznos.
Ukoliko žele još karata, svaka sledeća se plaća po umanjenoj ceni.

Zamolila bih zainteresovane članove Sindikata da se jave meni na moj
mail novovic at ipb.ac.rs do 10h u petak 22.03.2024. Takodje bih Vas
zamolila da mi javite i broj karata koje želite da uzmete.

Link ka predstavi možete pogledati ispod:
http://akademija28.com/%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D1%9A%D0%B0-%D1%88%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%B0/

Srdačan pozdrav,
Ivana Milošević
--