[vece] Fw: Izbor novih clanova u UO IF-a

Ljubinko Ignjatovic ljuba at ipb.ac.rs
Thu Dec 2 21:03:39 CET 2010

Postovane kolege,

obavestavam vas da me je predsednik Upravnog Odbora IF, Dr Vojislav
Spasojevic, danas zamolio da pokrenem proceduru za utvrdjivanje predloga za
clanove UOIF. O tacnom terminu odrzavanja vanredne sednice Naucnog Veca
posvecene ovom pitanju cete uskoro biti obavesteni.

S postovanjem,

Predsednik Naucnog Veca IF

Dr Ljubinko Ignjatovic
Institute of Physics Belgrade